Zvoľte stranu: 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 | 81-100 | 101-120 | 121-140 | 141-160 | 161-180 | 181-200 | Ďalšia strana
Máme dôkazy, že aj modelky milujú box
17
FEB
Máme dôkazy, že aj modelky milujú box

Na prvý pohľad pôsobia nežne a krehko, no vo voľnom čase si dávajú do tela práve pri boxe. 

Celý článok
Power joga je osobná voľba, ktorá učí sebareflexii a formuje telo
Power joga je osobná voľba, ktorá formuje telo a učí sebareflexii
16
FEB

Je považovaná za štýl jogy, ktorý ulahodí dnešnej modernej žene. Je vhodná aj na chudnutie a v čom všetkom nám pomôže? Prezradí inštruktorka Oľga Končická. 

FOTO: Máme dôkazy, že pilates je cesta aj k sexi figúre
FOTO: Máme dôkazy, že pilates je (nielen) cesta k sexi figúre
14
FEB

Pilates je pôvodne rehabilitačné cvičenie, ktoré si väčšinou spájame s odstraňovaním svalovej nerovnováhy. No rovnako účinné je aj pri formovaní tela, odstraňovaní inkontinencie či problémov s otehotnením. 

Pre akčné dievčatá: S bosu si dáš poriadne do tela
Pre akčné dievčatá: S bosu si dáš poriadne do tela
10
FEB

Nudia ťa klasické drepy, výpady či „brušáky“? Cvič ich s cvičebnou pomôckou bosu. Získaš krajšie, pevnejšie a príťažlivejšie telo a aj sebavedomie. 

Brušné tance – vyformujú bruško, pomôžu schudnúť i otehotnieť
Brušné tance – vyformujú bruško, pomôžu schudnúť i otehotnieť
9
FEB

„Brušné tance môžu pomôcť otehotnieť ženám s funkčnou sterilitou, pretože prekrvujú svaly panvovej časti a orgánov, a uvoľňujú zablokovanú energiu,“ hovorí  Yvona Čižmárová, lektorka brušných tancov. 

Ako sa stať dobrým jogínom?
Ako sa stať dobrou jogínkou?
7
FEB

Prezradí vám to učiteľ jogy a tvorby vedomia z ÁSANA - školy jogy a umenia života, Vlado Wagner. 

VIDEO: Staň sa nebezpečnou a sexi vďaka crossboxu
Pre akčné dievčatá: Staň sa nebezpečnou a sexi vďaka crossboxu
2
FEB

Crossbox ti dá viac ako len intenzívne kardio a funkčné cviky. S ovládaním kopov a úderov budeš sebaistejšia. Nikdy nevieš, kedy sa ti v tomto nebezpečnom svete zíde.  

Riešite dilemu, čo jesť po behu? Už nemusíte!
Riešite dilemu, čo jesť po behu? Už nemusíte!
31
JAN

Jednou z chýb, ktorej sa bežci dopúšťajú, je nesprávne načasovanie a zloženie jedla po telesnej aktivite.

Na Slovensku zúri chrípka. Nakopnite svoju imunitu prirodzene
Na Slovensku zúri chrípka. Nakopnite svoju imunitu prirodzene
27
JAN

Na nezaplatenie je napríklad echinacea, ktorá stimuluje fagocyty, teda bunky imunitného systému. Mnoho ľudí však nevie, ako ju správne užívať. 

Baby, kondičný box frčí. Už ste ho skúsili?
Baby, kondičný box frčí. Už ste ho skúsili?
25
JAN

Na tréningu kondičného boxu zo seba dostanete všetko negatívne, zlepšíte si kondičku, spálite kalórie a zdvihnete si sebavedomie.

VIDEO: Beháte v zime? Nezabúdajte na strečing
VIDEO: Beháte v zime? Nezabúdajte na strečing
24
JAN

Prečo je strečing dôležitý a ako ho vykonávať? Poradí bežecký tréner Marek Vojník. 

3 veci, ktoré by mali nasledovať bezprostredne po zimnom behu
3 veci, ktoré by mali nasledovať bezprostredne po zimnom behu
20
JAN

Všade sa píše o tom, ako sa pripraviť na beh v zime, ale menej informácií je o tom, čo urobiť hneď po behu. 

Je vonku poľadovica? Dajte si do tela na bežeckom páse
Je vonku poľadovica? Dajte si do tela na bežeckom páse
18
JAN

Ak je vonku teplota hlboko pod nulou a cesty sú zľadovatené, neznamená to, že sa musíte behu vzdať alebo čakať do jari.

Kivi skvelo doplní zásobu vitamínu C aj v zime
Kivi skvelo doplní zásobu vitamínu C aj v zime
17
JAN

V sto gramoch kivi je 92,7 mg céčka a v rovnakom množstve pomaranča „iba" 53,2 mg vitamínu C.

Vyberáme si bežecké tenisky na zimu. Na čo nezabudnúť?
Vyberáme si bežecké tenisky na zimu. Na čo nezabudnúť?
16
JAN

Ak je zima suchá, na beh nám postačia bežné bežecké tenisky. Čo však v prípade, že vonku vládne sneh a mráz? Poradí skúsený bežecký tréner Marek Vojník. 

Pre akčné dievčatá: PortDeBras, alebo vždy som chcela byť baletkou
Mirka
Pre akčné dievčatá: PortDeBras alebo ako dievčatko som chcela byť baletkou
12
JAN

PortDeBras je pomalý, ladný tanec s prvkami posilňovania a strečingu, napríklad v rytmoch hudobného štýlu chill out, ktorý ti pomôže schudnúť a vytvarovať telo. 

Beh večer má svoje výhody. Prečo mu dať šancu?
Beh večer má svoje výhody. Prečo mu dať šancu?
10
JAN

Hoci sa s večerným behom v zime spája aj niekoľko rizík, stále prevládajú výhody nad nevýhodami. 

Omrzliny – ako si s nimi poradiť?
Omrzliny – ako si s nimi poradiť?
9
JAN

Myslíte si, že vás sa vznik omrzlín netýka? Pravda je však taká, že nikdy neviete, kedy budete potrebovať v tomto smere pomoc vy alebo niekto z vašich blízkych. 

Kurkuma – korenie života. Ako ju využiť pre zdravie?
Kurkuma – korenie života. Ako ju využiť pre zdravie?
6
JAN

Pozitívne účinky kurkumy potvrdili stovky vedeckých štúdií. Podľa nich má, napríklad protizápalové účinky, pôsobí ako prírodné antidepresívum či analgetikum. 

4 superpotraviny, ktoré treba vyskúšať v novom roku
4 superfoods, ktoré treba vyskúšať v novom roku
4
JAN

Ich hlavnou charakteristikou je, že sú mimoriadne bohaté na vitamíny, minerály, stopové prvky, aminokyseliny, vlákninu, enzýmy, antioxidačné látky a mnoho mnoho ďalších. 

Zvoľte stranu: 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 | 81-100 | 101-120 | 121-140 | 141-160 | 161-180 | 181-200 | Ďalšia strana