Nakopni svoju imunitu v Supershape PREMIUM

POWER WOMAN 3

Adidas v novej celosvetovej kampani ukazuje, ako kreativita definuje šport

redakcia

Herzogenaurach, Portland, Oregon, 4. február, 2016 – spoločnosť adidas včera spustila novú sériu filmov, ktoré predstavujú štart iniciatívy pod názvom Sport 16. Jej cieľom je upevniť vedúce postavenie značky a vyzdvihnúť jej vášeň pre šport.

Adidas v novej celosvetovej kampani ukazuje, ako kreativita definuje šport
10. FEB 2016

Filmy z prvej kapitoly Som tu, aby som tvorila” rozprávajú príbehy očami športovkýň a svetových hviezd, ako tenisová ikona – Caroline Wozniacki, WNBA all-star hráčka Candace Parker, supermodelka a podnikateľka Karlie Kloss, tenisová hviezda Ana Ivanović, futbalový zázrak Morgan Brian, DJka Hannah Bronfman, streetová športovkyňa Robin Azron, kreatívna  fitnes trénerka Nicole Winhoffer a ďalšie.

„To, kto som, nie je možné definovať iba mojimi výsledkami na ihrisku,” hovorí Wozniacki. „Moje vášne a kreativita mimo ihriska ma inšpirujú k tomu, aby som bola lepšou športovkyňou a táto séria filmov dokonale vystihuje moju jedinečnosť. Je naozaj vzrušujúce a inšpirujúce byť súčasťou väčšej skupiny žien, ktoré majú rovnako kreatívne nastavenú myseľ.”

adidas pureboost x
Zdroj foto: adidas

V sérii filmov Som tu, aby som tvorila”, ktorá vznikla v spolupráci s agentúrou 72 and Sunny, ožívajú autentické príbehy žien – atlétok, ktoré ukazujú svetu rôzne spôsoby využitia kreativity na prekonávanie výziev, pokorenie zaužívaného, vyjadrenie samej seba a na poháňanie experimentovania v mene športu.

Wozniackej film podčiarkuje netradičný štýl tréningov, ktorý zlepšuje jej prejav na ihrisku, zatiaľ čo Parkerovej príbeh sa krúti okolo nového spôsobu, ako si užívať materstvo. Bronfman neustále skúša nové spôsoby, ako vytvárať neočakávané, Arzon objavila nový zmysel života v športe po blízkom stretnutí so smrťou a Winhoffer dáva novú podobu tradičným tréningom tak, aby zapojila širšie športové publikum.

Pomocou filmov „Som tu, aby som tvorila” chce spoločnosť adidas osloviť športovkyne z celého sveta, aby boli pri cvičení kreatívne, a aby vzdali hold tým, ktorí ich v živote inšpirovali prekročiť hranice zaužívaného.

adidas pureboost x
Zdroj foto: adidas

„Na našej ceste stať sa najlepšou športovou značkou, sme nezastaviteľní a je nás počuť,” hovorí Lia Vakoutis, riaditeľka globálnej komunikácie spoločnosti adidas. V roku 2015 sme vyzývali športovcov, aby sa stali tvorcami hry, zatiaľ čo v roku 2016 sa sústredíme na kreativitu v športe. Filmy „Som tu, aby som tvorila” zapájajú predstavivosť  a kreativitu atlétiek pri posúvaní športových a osobných hraníc. Tento rok budeme pokračovať v oslavovaní športovkýň a osobností, ktoré dávajú novú podobu tradičným formám športu vďaka svojej kreativite.”

Nová séria filmov je pokračovaním trojročného konceptu, ktorý značka adidas odštartovala v roku 2015. Séria „Som tu, aby som tvorila” obsahuje 15  a  30 sekúnd dlhé spoty ku každej športovkyni, ktoré budú vysielané celosvetovo – vo viac ako 50 krajinách počas kľúčových podujatí, vrátane Ligy majstrov UEFA, ocenení GRAMMY, BRIT, Oscar a iných. 

„Sme posadnutí všestrannými atlétkami – ženami, ktoré milujú šport, každý deň sa snažia viesť aktívny život a pomáhajú meniť vnímanie športu na celom svete,” hovorí Nicole Vollebregt, ktorá stojí na čele kategórie adidas Women. V roku 2016 budeme priebežne predstavovať aktivácie zamerané na ženy, partnerstvá, produkty a podujatia, vďaka ktorým sa chceme spojiť so športovkyňami na osobnej úrovni.”

adidas pureboost x
Zdroj foto: adidas

Séria filmov „Som tu, aby som tvorila” vychádza z prepojenia športu a štýlu, ktorým je značka adidas známa. Na začiatku nového roka predstavila značka adidas prvé, vysoko funkčné futbalové kopačky bez šnúrok: ACE16+ Purecontrol a minulý týždeň uzrela svetlo sveta nová bežecká obuv PureBOOST  X, ktorá bola vyrobená špeciálne pre ženy a ako prvá vyniká unikátnou prispôsobivou klenbou. Počas nasledujúcich mesiacov budú mať fanúšikovia možnosť vidieť to najlepšie z adidas na tých najväčších podujatiach, vrátane Super Bowl 50, Ligy majstrov UEFA, New York Fashion Week, NBA All-Star Weekend, ocenenia GRAMMY a turnaja NFL Combine. 

Športovci sa môžu zapojiť do diskusie „Som tu, aby som tvorila” cez označenie  #heretocreatena@adidasTwitteri, Instagrame a na Facebooku a sériu  filmov si môžu pozrieť na: www.youtube.com/adidas, www.adidas.com/heretocreate.

O adidas

Adidas je značka, ktorá navrhuje a vyvíja športovú a lifestylovú obuv, oblečenie a doplnky s cieľom stať sa najlepšou športovou značkou na svete. Ako líder v oblasti inovácií a dizajnu vytvára značka adidas najlepšie vysoko funkčné produkty, ktoré pomáhajú športovcom zlepšovať ich výkon, zrýchliť, nabrať silu a zároveň tvorí kolekcie klasických, sviežich a vysoko módnych lifestylových produktov.

###

Pre viac informácií navštívte http://news.adidas.com

Zdroj foto: adidas
Zdroj: PR

DISKUSIA K ČLÁNKU (1)

Diskusia k článku - Adidas v novej celosvetovej kampani ukazuje, ako kreativita definuje šport

Nový príspevok

Táto diskusia je otvorená len pre prihlásených užívateľov.

UjoBrzda
UjoBrzda
 12.2.2016 9:44

pekna je ta Karolinka