22. MAR 2016

Zn. rýchlo a intenzívne. Týmto kardio tréningom si dáte poriadne do tela!

Cítite sa po zime mľandravo a neviete sa dočkať chvíle, keď vybehnete von a dáte si do tela poriadnym kardio tréningom? Tu ho máte! 

Benefitov kardio tréningu je neúrekom – posilní kardiovaskulárny systém, nakopne metabolizmus, zlepší hormonálny profil, zvýši sebavedomie a dodá energiu. Potrebujete viac?

Ako na to?

Skôr ako sa naplno pustíte do tréningu, doprajte si dôkladné rozohriatie. Pripravíte tak telo na záťaž a predídete zraneniu. Potom vám už nič nebráni v absolvovaní akčného tréningu. Najprv vykonajte prvé štyri cviky v uvedenom počte opakovaní. Potom si doprajte minútovú prestávku na vydýchanie a pokračujte ďalšími cvikmi podľa zoznamu. Po zvládnutí všetkých deviatich cvikov si dajte dve minútky na vydýchanie a všetko zopakujte znovu.

1. Skákajúci panák (25 opakovaní)


Zdroj video: www.youtube.com

2. Zakopávanie namieste (50 opakovaní)


Zdroj video: www.youtube.com

3. Froggers (20 opakovaní)


Zdroj video: www.youtube.com

4. Šprint namieste (50 opakovaní)


Zdroj video: www.youtube.com

  • Po tomto cviku nasleduje minútová prestávka na vydýchanie.

5. Skater (20 opakovaní na každú stranu)


Zdroj video: www.youtube.com

6. Front kick (20-krát na každú nohu)


Zdroj video: www.youtube.com

7. Plank jacks (25 opakovaní)


Zdroj video: www.youtube.com

8. Skoky do boku (20 opakovaní na každú stranu)


Zdroj video: www.youtube.com

9. Horolezec (30 opakovaní každou nohou)


Zdroj video: www.youtube.com

  • Po tomto cviku nasleduje odpočinok 2 minúty. Následne všetko za sebou zopakujte ešte 1 až 2 razy podľa kondície. Po skončení sa vydýchajte a telu doprajte statický strečing.
Zdroj foto: goodfon.su

Ľudia, ktorí čítali tento článok, zaujímajú sa tiež o:

10 cvikov s vlastnou váhou, s ktorými budete zhadzovať10 cvikov s vlastnou váhou na účinné schudnutie

Pevnejšie a zdravšie telo vám bez problémov zabezpečí cvičenie s vlastnou váhou tela – bez používania posilňovacích strojov alebo činiek.  

 

Čo robiť s ovädnutým tricepsom?Čo robiť s ovädnutým tricepsom?

Veľa žien má problém s ochabnutou zadnou časťou paže. 

 

Útok na prsia – pevné a sexi prsia vďaka cvičeniuÚtok na prsia – pevné a sexy prsia vďaka cvičeniu

Hoci je veľkosť pŕs daná geneticky, ich pevnosť a vzhľad sa dá vylepšiť. 

 


Autor článku

Mirka Mikova

Mgr. Mirka Miková - redaktorka Cvičte.sk

Písaniu sa venujem niekoľko rokov, je mojou prácou i koníčkom. Takisto som vyznávačkou zdravého životného štýlu – pravidelne športujem a nie je mi jedno, čo si dám na tanier. Oblasť výživy ma zaujíma natoľko, že sa v tomto smere aktívne vzdelávam. Nedávno som absolvovala 6-mesačný kurz výživového poradenstva v ČR a plánujem sa zúčastniť ďalších, pretože si myslím, že vedomosti sú základ. Mojím mottom sú slová Usaina Bolta: „Nemožné je len silné slovo používané slabými ľuďmi, ktorí zistili, že je ľahšie žiť vo svete, ktorý im bol daný, ako nájsť v sebe silu niečo zmeniť. Nemožné nie je fakt, ale voľba.“ Viac o mne aj na:

http://bit.ly/

Ďalšie články od autora

DISKUSIA K ČLÁNKU (0)

Diskusia k článku - Zn. rýchlo a intenzívne. Týmto kardio tréningom si dáte poriadne do tela!

Nový príspevok

Táto diskusia je otvorená len pre prihlásených užívateľov.

 
Desiatujete každý deň?
Áno, desiata je dôležitá.
Ako kedy, teda podľa toho, či mám čas.
Nie, nikdy na to nemám čas.

Celkom hlasovalo: 851
Archív ankiet

Odber newsletterov
Tip pre redakciu
Poslať článok

Poslať článok môže len registrovaný užívateľ.