3. JUN 2015

Pre akčné dievčatá: DynamicPump vyrysuje tvoje krivky

DynamicPump je skvelá „makačka“, pri ktorej si vyformuješ všetky svalové partie a získaš pozitívnu energiu. Ponúkame ti aj niekoľko účinných cvikov. 

Chceš chudnúť, získať ladné ženské krivky a navyše sa zbaviť bolesti chrbta, ktoré máš z dlhého sedenia v škole a pri počítači? S cvičením DynamicPump to nebude vôbec žiadny problém. Navyše lekcie sú postavené tak, že sa pri cvičení nielen zapotíš, ale ovládne ťa aj prílev neuveriteľne pozitívnej energie.

DynamicPump je silovo-kondičný tréning

Určite si už počula o tom, že keď chceš schudnúť, mala by si sa venovať nielen kardio aktivitám, ale aj posilňovaniu. Vďaka cvikom s váhou vlastného tela a závažiami získaš nielen ladné telo, ale aj svalovú hmotu. Nezabúdaj na to, že čím viac máš svalovej hmoty, tým ti lepšie spaľuje. Hlavne sa svalov neboj, v žiadnom prípade nebudeš vyzerať ako kulturistka! Je to len jeden zo stále pretrvávajúcich mýtov.

Niekedy je komplikované nájsť si popri škole dostatok času na kardio i posilňovanie, a preto skús DynamicPump. Čo všetko ťa na lekcii čaká? Budeš sa venovať kardiu, ktoré posilní srdcovocievny systém. Plusom je, že sa cvičí intervalovo, to znamená, že sa striedajú intenzívne a menej intenzívne fázy. Nuž a intervalový tréning je jedným z najúčinnejších tréningov nielen na budovanie vytrvalosti, ale aj spaľovanie tukov. To však nie je všetko. Nesmú chýbať cviky s vlastnou váhou a aj s ľahkými činkami, ktoré ženské partie tvarujú. Výhodou je, že závažia použiješ iba vtedy, keď sa budeš na to cítiť. Teda nie je to nutné, DynamicPump skvelo funguje aj bez nich.

Počula si už o funkčnom tréningu? V rámci tohto typu tréningu sa používajú cviky, ktoré ti pomôžu zlepšiť funkčnosť vlastného tela a oceníš to pri činnostiach, ktoré vykonávaš bežne počas dňa a navyše sa zbavíš napríklad bolesti chrbta. Súčasťou DynamicPump je teda aj funkčný tréning.

Na hodinách DynamicPump sa využívajú aj vyvýšené podložky, resp. stupienky. S ich výberom ti poradí inštruktor, pretože aj prostredníctvom nich možno zvýšiť intenzitu cvičenia.

Malá ochutnávka cvikov DynamicPump

Väčšinu z týchto cvikov možno poznáš, ale i tak nezabúdaj na správnu techniku, ktorá je pri cvičení veľmi dôležitá.

Cvik 1: výpady na stupienku

Výpady sú jedným z najlepších cvikov hlavne na zadok a stehná. Ak použiješ závažie a stupienok, sú o to náročnejšie. Pri robení výpadu je dôležité sa vždy otočiť trupom smerom k nohe, ktorá výpad vykonáva. Cvik opakuj 15-20 ráz na každú stranu v 3 sériách.

dynamic pump 1a
dynamic pump 1bdynamic pump 1c

Cvik 2: doska

Existuje viacero variantov dosky (planku). Tento cvik nesmie v DynamicPump chýbať, pretože posilňuje najmä svaly stredu tela. Dôležité je mať pravú ruku napnutú a ľavá smeruje nahor. Snaž sa vydržať čo najdlhšie a cvik opakuj na druhú stranu.

dynamic pump 2a
dynamic pump 2b

Cvik 3

Tretí cvik je výborný hlavne na chrbtové svalstvo. Ako na to? Naraz zodvihni zo zeme ruky i nohy. Ruky i nohy sú vystreté a smerujú rovno. Z tejto pozície vykonaj kľuk. Opakuj 3 série po 15-20 opakovaní.

dynamic pump 3adynamic pump 3b

Cvik 4

Tento cvik je určený na posilnenie brušného svalstva. Nohy sú po celý čas nad zemou a trup vytáčaš striedavo do strán. Môžeš použiť závažie. Opakuj na každú stranu 15-20 opakovaní v 3 sériách.

dynamic pump 4adynamic pump 4b

Cvik 5

Pravá ruka je dlaňou na zemi, prsty smerujú k telu. Zadok je niekoľko centimetrov nad zemou. Ľavá noha je pokrčená celým chodidlom na zemi. Pravá noha je vystretá a ľavou rukou sa držíš jej špičky. To isté urobíš na opačnú stranu. Cvik rob 15-20-krát po 3 série.

dynamic pump 5adynamic pump 5b

Cvik číslo 6: výpady do strán
 

Rob bočné výpady striedavo najprv doprava a potom doľava. Počet opakovaní na každú nohu je 15-20 v 3 sériách. 

dynamic pump 6adynamic pump 6b

V rámci seriálu pre akčné dievčatá ti každý týždeň predstavíme zaujímavé druhy cvičení, ktoré ťa môžu inšpirovať. Nuž a o tom, že mladá dáma má vyzerať skvelo stále, niet pochýb. Platí to aj pre cvičenie. Trendy outfity, určené mladým kočkám  vhodné na rozličné cvičenia, nájdeš v novej kolekcii adidas Stellasport.

Priestory na fotenie poskytlo Fitness a wellness centrum v Bratislave - BODY Energy Club. Viac informácii nájdete na www.body.sk.

Odporúčame prečítať: 

Pre akčné dievčatá: V kurze je pevné a nie vychudnuté telo

Pre akčné dievčatá: PortDeBras alebo vždy som chcela byť baletkou

Pre akčné dievčatá: Vďaka cvičeniu v plachtách získaš sexi telo


Autor článku

Mirka Mikova

Mgr. Mirka Miková - redaktorka Cvičte.sk

Písaniu sa venujem niekoľko rokov, je mojou prácou i koníčkom. Takisto som vyznávačkou zdravého životného štýlu – pravidelne športujem a nie je mi jedno, čo si dám na tanier. Oblasť výživy ma zaujíma natoľko, že sa v tomto smere aktívne vzdelávam. Nedávno som absolvovala 6-mesačný kurz výživového poradenstva v ČR a plánujem sa zúčastniť ďalších, pretože si myslím, že vedomosti sú základ. Mojím mottom sú slová Usaina Bolta: „Nemožné je len silné slovo používané slabými ľuďmi, ktorí zistili, že je ľahšie žiť vo svete, ktorý im bol daný, ako nájsť v sebe silu niečo zmeniť. Nemožné nie je fakt, ale voľba.“ Viac o mne aj na:

http://bit.ly/

Ďalšie články od autora

DISKUSIA K ČLÁNKU (0)

Diskusia k článku - Pre akčné dievčatá: DynamicPump vyrysuje tvoje krivky

Nový príspevok

Táto diskusia je otvorená len pre prihlásených užívateľov.

 
Desiatujete každý deň?
Áno, desiata je dôležitá.
Ako kedy, teda podľa toho, či mám čas.
Nie, nikdy na to nemám čas.

Celkom hlasovalo: 852
Archív ankiet

Odber newsletterov
Tip pre redakciu
Poslať článok

Poslať článok môže len registrovaný užívateľ.