13. JAN 2016

20-minútový tabata tréning, pri ktorom sa zapotíte

Máte plný diár úloh, ale napriek tomu by ste si dali radi poriadne do tela? Pri tomto tréningu sa naozaj zapotíte. 

Tabata tréning je výborný na budovanie kondície a spaľovanie tukov. Striedanie 20-tich sekúnd driny a 10 sekúnd odpočinku počas štyroch minút (8-krát za sebou) je základným princípom tohto tréningu. Ak si doprajete takýchto kôl 4-5 a odcvičíte ich naozaj naplno, dá vám tabata poriadne zabrať.

Zahriatie

Úvodné rozohriatie nesmie chýbať v žiadnom tréningu. Môžete začať behom na mieste, pri ktorom budete do výšky dvíhať kolená a výborné je aj zakopávanie. Tieto dva cviky striedajte celé štyri minúty podľa pravidiel tabaty, teda 20 sekúnd pôjdete naplno a 10 sekúnd budete odpočívať. Po dokončení každého kola si doprajte 1-2 minúty prestávku a choďte na ďalšie.

Beh na mieste s dvíhaním kolien do výšky


Zdroj video: www.youtube.com

Zakopávanie


Zdroj video: www.youtube.com

Kolo číslo 1

Počas 4-minút striedajte drepy a výpady do strán.

Drepy


Zdroj video: www.youtube.com

Výpady do strán


Zdroj video: www.youtube.com

Kolo číslo 2

Aj druhé kolo bude založené na rovnakom princípe: striedanie nasledovných dvoch cvikov tak, že 20 sekúnd pôjdete naplno a 10 sekúnd budete oddychovať (20 sekúnd scissor jumps, 10 sekúnd odpočinok, 20 sekúnd kľuky, 10 sekúnd odpočinok.....).

Scissor jumps


Zdroj video: www.youtube.com

Kľuky


Zdroj video: www.youtube.com

Kolo číslo 3

Hlboké drepy (plié)


Zdroj video: www.youtube.com

Skater


Zdroj video: www.youtube.com

Kolo číslo 4

Jumping jacks planks


Zdroj video: www.youtube.com

Horolezec


Zdroj video: www.youtube.com

Zdroj video: www.youtube.com, Zdroj foto: flickr.com

Ľudia, ktorí čítali tento článok, zaujímajú sa tiež o: 

Fit po sviatkoch: útok na pevný zadokFit po sviatkoch: útok na pevný zadok

Vypracovať si pevný zadok nie je také jednoduché a hlavne ženy majú s touto partiou problémy. Samozrejme, dá sa všetko. 

 

15-minútový intervalový tréning15-minútový intervalový tréning

Je vaším veľkým nepriateľom pri cvičení čas? Tento intervalový tréning vám dá zabrať, aj keď trvá iba 15 minút.

 

Fitnes tréning, ktorý zvládnete aj domaFitnes tréning, ktorý zvládnete aj doma

Pripravili sme pre vás fitnes tréning, ku ktorému potrebujete iba posilňovaciu lavicu a činky. 

 


Autor článku

Mirka Mikova

Mgr. Mirka Miková - redaktorka Cvičte.sk

Písaniu sa venujem niekoľko rokov, je mojou prácou i koníčkom. Takisto som vyznávačkou zdravého životného štýlu – pravidelne športujem a nie je mi jedno, čo si dám na tanier. Oblasť výživy ma zaujíma natoľko, že sa v tomto smere aktívne vzdelávam. Nedávno som absolvovala 6-mesačný kurz výživového poradenstva v ČR a plánujem sa zúčastniť ďalších, pretože si myslím, že vedomosti sú základ. Mojím mottom sú slová Usaina Bolta: „Nemožné je len silné slovo používané slabými ľuďmi, ktorí zistili, že je ľahšie žiť vo svete, ktorý im bol daný, ako nájsť v sebe silu niečo zmeniť. Nemožné nie je fakt, ale voľba.“ Viac o mne aj na:

http://bit.ly/

Ďalšie články od autora

DISKUSIA K ČLÁNKU (0)

Diskusia k článku - 20-minútový tabata tréning, pri ktorom sa zapotíte

Nový príspevok

Táto diskusia je otvorená len pre prihlásených užívateľov.

 
Desiatujete každý deň?
Áno, desiata je dôležitá.
Ako kedy, teda podľa toho, či mám čas.
Nie, nikdy na to nemám čas.

Celkom hlasovalo: 860
Archív ankiet

Odber newsletterov
Tip pre redakciu
Poslať článok

Poslať článok môže len registrovaný užívateľ.