3 veci, ktoré by mali nasledovať bezprostredne po zimnom behu
20
JAN
3 veci, ktoré by mali nasledovať bezprostredne po zimnom behu

Všade sa píše o tom, ako sa pripraviť na beh v zime, ale menej informácií je o tom, čo urobiť hneď po behu. 

Celý článok
Je vonku poľadovica? Dajte si do tela na bežeckom páse
Je vonku poľadovica? Dajte si do tela na bežeckom páse
18
JAN

Ak je vonku teplota hlboko pod nulou a cesty sú zľadovatené, neznamená to, že sa musíte behu vzdať alebo čakať do jari.

Kivi skvelo doplní zásobu vitamínu C aj v zime
Kivi skvelo doplní zásobu vitamínu C aj v zime
17
JAN

V sto gramoch kivi je 92,7 mg céčka a v rovnakom množstve pomaranča „iba" 53,2 mg vitamínu C.

Vyberáme si bežecké tenisky na zimu. Na čo nezabudnúť?
Vyberáme si bežecké tenisky na zimu. Na čo nezabudnúť?
16
JAN

Ak je zima suchá, na beh nám postačia bežné bežecké tenisky. Čo však v prípade, že vonku vládne sneh a mráz? Poradí skúsený bežecký tréner Marek Vojník. 

Pre akčné dievčatá: PortDeBras, alebo vždy som chcela byť baletkou
Mirka
Pre akčné dievčatá: PortDeBras alebo ako dievčatko som chcela byť baletkou
12
JAN

PortDeBras je pomalý, ladný tanec s prvkami posilňovania a strečingu, napríklad v rytmoch hudobného štýlu chill out, ktorý ti pomôže schudnúť a vytvarovať telo. 

Beh večer má svoje výhody. Prečo mu dať šancu?
Beh večer má svoje výhody. Prečo mu dať šancu?
10
JAN

Hoci sa s večerným behom v zime spája aj niekoľko rizík, stále prevládajú výhody nad nevýhodami. 

Omrzliny – ako si s nimi poradiť?
Omrzliny – ako si s nimi poradiť?
9
JAN

Myslíte si, že vás sa vznik omrzlín netýka? Pravda je však taká, že nikdy neviete, kedy budete potrebovať v tomto smere pomoc vy alebo niekto z vašich blízkych. 

Kurkuma – korenie života. Ako ju využiť pre zdravie?
Kurkuma – korenie života. Ako ju využiť pre zdravie?
6
JAN

Pozitívne účinky kurkumy potvrdili stovky vedeckých štúdií. Podľa nich má, napríklad protizápalové účinky, pôsobí ako prírodné antidepresívum či analgetikum. 

4 superpotraviny, ktoré treba vyskúšať v novom roku
4 superfoods, ktoré treba vyskúšať v novom roku
4
JAN

Ich hlavnou charakteristikou je, že sú mimoriadne bohaté na vitamíny, minerály, stopové prvky, aminokyseliny, vlákninu, enzýmy, antioxidačné látky a mnoho mnoho ďalších. 

Top 10 bežeckých podujatí roku 2017
Top 10 bežeckých podujatí roku 2017
2
JAN

Milujete beh a sú pre vás najlepšou motiváciou práve bežecké preteky? Vybrali sme pre vás desať takých, ktorých atmosféru by ste mali jednoznačne zažiť!

Ako využiť HIIT pri behu a čo nám prinesie?
Ako využiť HIIT pri behu a čo nám prinesie?
29
DEC

Vysoko intenzívny intervalový tréning znižuje množstvo tuku, zrýchľuje metabolizmus a zlepšuje kondičku. 

Pre akčné dievčatá: Formujeme brucho. Ideš do toho tiež?
Pre akčné dievčatá: Formujeme brucho. Ideš do toho tiež?
27
DEC

Rozčuľuje ťa vytŕčajúci tuk z bedrových nohavíc? Chceš byť štíhla a sebavedomá aj po vianočnom hodovaní? 

Klíčky dodajú energiu a živiny aj v zime. Ako ich správne naklíčiť?
Klíčky dodajú energiu a živiny aj v zime. Ako ich správne naklíčiť?
23
DEC

Klíčky sú výborným zdrojom makroživín i vitamínov, minerálov a enzýmov. Navyše sú chutným spestrením zimného jedálnička. 

Každý tréning musí spĺňať jedno dôležité kritérium, inak nefunguje
Každý tréning musí spĺňať jedno dôležité kritérium, inak nefunguje
23
DEC

Ani ten najlepší fitnes tréner na svete a najprepracovanejší tréningový plán vám nepomôže získať zdravé a sexi telo, pokiaľ vás šport nebaví. 

Banány sú zdravé, avšak pozor na fruktózu
Banány sú zdravé, avšak pozor na fruktózu
22
DEC

Banány sú nabité živinami, ale obsahujú aj veľa prírodného cukru a niektorí z nás si ich dožičia viac aj počas vianočných sviatkov.  

Správne sedenie je základom zdravého chrbta
Janka Chocholová
Správne sedenie je základom zdravého chrbta
21
DEC

Opakujúce sa rôzne aktivity, z ktorých veľa nášho času zaberá sedenie pri počítači, vyvolávajú napätie svalov, a to spôsobuje problémy. 

Ako nestratiť motiváciu a behať aj v zime?
Ako nestratiť motiváciu a behať aj v zime?
14
DEC

Nedostatok denného svetla má vplyv na tvorbu niektorých hormónov, čo do značnej miery ovplyvňuje naše duševné rozpoloženie a nie vždy sa nám chce ísť behať tak, ako počas iných ročných období.

Zvoľte stranu: 1-17 | 18-34 | 35-51 | 52-68 | 69-85 | 86-102 | 103-119 | 120-136 | 137-153 | 154-170 | Ďalšia strana
Desiatujete každý deň?
Áno, desiata je dôležitá.
Ako kedy, teda podľa toho, či mám čas.
Nie, nikdy na to nemám čas.

Celkom hlasovalo: 922
Archív ankiet

Odber newsletterov
Tip pre redakciu
Poslať článok

Poslať článok môže len registrovaný užívateľ.