Silvia Hadekova

Kontaktné údaje

Telefón:0903 932 903
E-mail:silvia.hadekova(zavináč)gmail.com

Špecializácia

Ďalšia špecializácia

DeepWork

Kvalifikácia

inštruktor aerobiku III.stupňa certifikát DeepWORK a Metafit

Mesto pôsobenia

Bratislava

Ostatné

Inštruktorka skupinových cvičení a autorka stránky Eat.Train.Love. Prečo Eat.Train.Love? Jedlo, pohyb a láska sú slová, ktoré podľa mňa vystihujú to, čo nám môže zabezpečiť zdravie, silu a vitalitu, aby sme mohli viesť šťastný a plnohodnotný život. Jedlo do veľkej miery ovplyvňuje to, ako sa cítime a v akej sme kondícii. Pohyb nás nabíja pozitívnou energiou, pomáha nám zbaviť sa stresu a udržuje nás vo forme. Láska. Všetko čo robíme, by sme mali robiť s láskou. S láskou k sebe. Neubližovať svojmu telu zbytočne chemikáliami, stresom a nezdravými návykmi. Ako inštruktorka skupinových cvičení pôsobím už viac ako 9 rokov. Začínala som aerobikom a postupne som prešla skôr k silovejším a dynamickým cvičeniam. Absolvovala som školenie inštruktor aerobiku III.stupňa a som certifikovaná inštruktorka cvičenia DeepWORK a Metafit. Venujem sa hlavne funkčným tréningom zameraným na prácu s vlastnou váhou, intervalovým cvičeniam (HIIT) a posilňovacím cvičeniam. 

Profil autora článku

Som inštruktorka skupinových cvičení a autorka stránky o zdravom životnom štýle - Eat.Train.Love. Venujem sa hlavne funkčným tréningom zameraným na prácu s vlastnou váhou, intervalovým cvičeniam (HIIT) a DeepWorku. Mojím cieľom je, aby sa ľudia po mojej hodine cítili nabití pozitívnou fyzickou aj psychickou energiou.

http://silviahadekova.com

ČLÁNKY OD SILVIA HADEKOVA


Zvoľte stranu: 1-20 | 21-37
Ako cvičiť s bežnými predmetmi v domácnosti
Zena_Cvicenie_Voda_Doma
1
FEB

Trénovať doma sa dá aj bez použitia akéhokoľvek náčinia a takýto tréning, iba s vlastnou váhou, môže byť poriadna makačka. Ak si ho však chcete spestriť, nemusíte hneď vykúpiť obchod so športovými pomôckami. Poslúžia vám aj predmety, ktoré nájdete doma.

Oplatí sa behať aj na páse?
Oplatí sa behať aj na páse?
19
JAN

Beh na páse predstavuje pre veľa bežcov jedinú možnosť, ako si udržiavať bežeckú kondíciu v období, keď je vonku zima, a tma skôr, ako sa vôbec dostanú z práce. Nie každý totiž chce alebo môže behať cez deň a beh po tme, či v snehu pre mnohých lákavý nie je.  

Nahradia bežky zimné behanie?
Nahradia bežky zimné behanie?
16
JAN

Keď vonku svieti slniečko a je príjemných dvadsať stupňov, behať sa chodí jedna radosť. No tých, čo to s behom myslia skutočne vážne, by nemali odradiť ani mínusové teploty a sneh. Ten dokonca možno využiť, a zimný beh vymeniť za bežkovanie. Ale len do určitej miery.

Čo jesť počas tehotenstva
Čo jesť počas tehotenstva
8
JAN

Ako sa stravovať, čomu sa vyhnúť a čo naopak pridať do svojho jedálnička v tehotenstve trápi nejednu budúcu mamičku. Treba jesť viac, či užívať výživové doplnky? Môžete piť kávu? Ako často jesť? 

Aký ste typ podľa ajúrvedy?

Ajúrveda je najstarší holistický liečebný systém na svete. Má korene v Indii, šírila sa do starého Grécka a ovplyvnila i tradičnú čínsku medicínu. Kladie veľký dôraz na prevenciu. Podľa ajúrvedy zdravotné problémy vznikajú pôsobením dlhodobej nerovnováhy. Udržiavať sa v rovnováhe nám, naopak, môže pomôcť strava, vhodné myslenie, cvičenie a celková harmónia.

Ako si užiť sviatky a nepribrať
Ako si užiť sviatky a nepribrať
21
DEC

Patríte aj vy k tým, ktorých v januári výčitky svedomia vyženú do fitka? Cez sviatky akoby všetci zabudli na to, že žalúdok majú iba jeden, a z koláčov zjedených na Štedrý deň sa priberá rovnako ako z tých ostatných. Sviatky si môžete užiť aj bez zbytočného prejedania a priberania. Stačí, ak budete myslieť na pár zásad.

Ako mať krásne telo aj bez veľkých svalov
Ako mať krásne telo aj bez veľkých svalov
20
DEC

Časy, kedy boli v kurze napumpovaní fitnesáci a veľké svaly sú už minulosťou. Dnes je in mať štíhle svaly, pevné telo a funkčnú silu.

5 cvikov aj pre tehotné
5 cvikov aj pre tehotné
17
DEC

Nielenže tieto cviky počas tehotenstva vykonávať môžete. Za predpokladu, že nemáte žiadne komplikácie, vám ich cvičiť určite odporúčame. Lepšie zvládnete zmeny, ktoré vaše telo čakajú a pripravíte sa na starostlivosť o bábätko, ktorá je nielen psychicky, ale aj fyzicky náročná.

Ako v zime zahriať telo pred športom
Ako v chlade zahriať telo pred športom
16
DEC

Zima, chlad a nepriaznivé počasie zaženie mnohých športových nadšencov dovnútra. No sú aj takí, čo športujú vonku za každého počasia. Patríte k nim? Nezabudnite sa pred tréningom poriadne zahriať aj v chladnom počasí. Pozrite sa, ako.

Veľa sáun, veľa možností. Ako si vybrať tú správnu?

Saunovanie je spôsob relaxu, na ktorý mnohí ľudia nedajú dopustiť. Okrem toho, že v saune  môžete vypnúť hlavu, má veľa blahodárnych účinkov aj na telo. Ktorá sauna je pre vás tá naj?

Kedy sa ženy prestanú báť silového tréningu?
Kedy sa ženy prestanú báť silového tréningu?
4
DEC

Ženy sa často vyhýbajú silovému tréningu v obave, že sa z nich stane hora svalov a namiesto toho, aby schudli, zväčšia sa a budú vyzerať ako kulturistky. Ale je to inak.

S dobrou imunitou môžete aj v chladnom počasí cvičiť vonku
S dobrou imunitou môžete aj v chladnom počasí cvičiť vonku
24
NOV

Kto chce plnohodnotne športovať potrebuje mať zdravé telo. No a zdravé telo je závislé na silnom imunitnom systéme. Čo ho posilní?
 

Tipy na darčeky, ktoré motivujú hýbať sa
Tipy na darčeky, ktoré motivujú hýbať sa
16
NOV

Máte vo svojom okolí niekoho, kto už mesiace, či roky hovorí o tom, že by sa mal začať hýbať? Poradíme vám darčeky, ktorými ho motivujete slová zmeniť na realitu.

Čaje, ktoré podporujú zdravie
Čaje, ktoré podporujú zdravie
24
OKT

Teplé nápoje sú pre mnohých symbolom pohody a neodmysliteľne patria k chladným dňom. Navyše čaje majú aj blahodárny vplyv na zdravie. Ktoré bylinkové čaje by nemali chýbať vo vašej kuchyni?

Prečo prestávame cvičiť a ako vydržať
Prečo prestávame cvičiť a ako vydržať
16
OKT

Každý, kto sa už niekedy pokúšal cvičením vylepšiť svoju postavu, či už schudnúť, vyformovať, spevniť..., vie, že je to beh na dlhú trať. Najmä ak chcete dosiahnuť dlhodobý efekt. Spočiatku ste namotivovaný, tešíte sa z každého tréningu, no postupne motivácia upadá a vám sa chce čoraz menej. Prečo je to tak?

Jeseň je tu, otužovanie začína
Jeseň je tu, otužovanie začína
2
OKT

Chcete posilniť svoje zdravie, obranyschopnosť a zvládnuť jeseň aj zimu bez nepríjemných viróz, či nachladnutia? Začnite otužovať.

Tipy na správny strečing
Tipy na správny strečing
22
SEP

Strečing je dôležitá súčasť každého tréningu. Bez ohľadu na to, akému pohybu sa venujete. Viete, aké druhy strečingu existujú a ktorý je pre vás vhodný?

Stojíte v zápche? Takto si tam precvičíte telo
Stojíte v zápche? Takto si tam precvičíte telo
8
SEP

Možno ste už cvičili na pláži, v parku, doma, či na záhrade, no napadlo by vám, že aj otravné čakanie v zápchach môžete využiť na tento účel?

Masáž si môžete dopriať aj doma

Dobrá masáž od skutočného odborníka je na nezaplatenie. Nie vždy však máme po ruke profesionála, a vtedy si môžeme pomôcť aj sami. Aj neprofesionálna masáž v domácom prostredí môže mať terapeutický účínok a pomôcť uvoľniť stunuté svalstvo. Ako na to?

Slnečný vitamín nám chýba. Aj v lete
Slnečný vitamín nám chýba. Aj v lete
16
AUG

Vitamín D. Jeho najlepším prirodzeným zdrojom je slnko. Nachádza sa však aj v potravinách.

Zvoľte stranu: 1-20 | 21-37
Desiatujete každý deň?
Áno, desiata je dôležitá.
Ako kedy, teda podľa toho, či mám čas.
Nie, nikdy na to nemám čas.

Celkom hlasovalo: 1674
Archív ankiet

Odber newsletterov
Tip pre redakciu
Poslať článok

Poslať článok môže len registrovaný užívateľ.