V akých množstvách konzumovať ovocie pri športe?
28
AUG
V akých množstvách konzumovať ovocie pri športe?
Jana Šimkovičová

Ovocie jednoducho patrí k zdravej výžive. Je zdrojom vitamínov, minerálov, stopových prvkov, vlákniny a mnohých ďalších živín. Ale aj tu platí, všetkého veľa škodí. 

Celý článok
Úvod do výživy (nielen) pre bežca
Romana
Úvod do výživy (nielen) pre bežca
4
JUL

Ak chcete vidieť výsledky, prakticky je jedno, ako veľmi sa pri svojich tréningoch snažíte, pokiaľ neupravíte aj stravu. A to platí pre profesionálnych, ako aj rekreačných športovcov. 

Riešite dilemu, čo jesť po behu? Už nemusíte!
Mirka
Riešite dilemu, čo jesť po behu? Už nemusíte!
4
JUN

Jednou z chýb, ktorej sa bežci dopúšťajú, je nesprávne načasovanie a zloženie jedla po telesnej aktivite. Myslia si, že strava po tréningu nemá vplyv na stav ich tela, resp. svalov a ani neovplyvňuje výkon. Alebo čo je ešte horšie, nejedia vôbec. Žijú v utkvelých predstavách, že nejedením po športe schudnú viac.

Ako začať behať (4. časť): Strava a pitný režim
redakcia
Ako začať behať (4. časť): Strava a pitný režim
9
APR

Chytil vás beh za srdce? Potom určite, okrem správneho dýchania, techniky behu, vhodného oblečenia a obutia, myslíte aj na zloženie jedálneho lístka a pitný režim. Koľko a čo piť? A ako by mal vyzerať jedálny lístok?

Desiatujete každý deň?
Áno, desiata je dôležitá.
Ako kedy, teda podľa toho, či mám čas.
Nie, nikdy na to nemám čas.

Celkom hlasovalo: 852
Archív ankiet

Odber newsletterov
Tip pre redakciu
Poslať článok

Poslať článok môže len registrovaný užívateľ.