Požadovaný text nenalezen... adidas - Cvičte.sk
Zvoľte stranu: 1-8 | 9-16 | 17-24 | 25-32 | 33-40 | 41-48 | 49-56 | 57-64 | 65-72 | 73-80 | Ďalšia strana
Vyberáme si bežecké tenisky na zimu. Na čo nezabudnúť?
16
JAN
Vyberáme si bežecké tenisky na zimu. Na čo nezabudnúť?

Ak je zima suchá, na beh nám postačia bežné bežecké tenisky. Čo však v prípade, že vonku vládne sneh a mráz? Poradí skúsený bežecký tréner Marek Vojník. 

Celý článok
Pre akčné dievčatá: PortDeBras, alebo vždy som chcela byť baletkou
Mirka
Pre akčné dievčatá: PortDeBras alebo ako dievčatko som chcela byť baletkou
12
JAN

PortDeBras je pomalý, ladný tanec s prvkami posilňovania a strečingu, napríklad v rytmoch hudobného štýlu chill out, ktorý ti pomôže schudnúť a vytvarovať telo. 

Beh večer má svoje výhody. Prečo mu dať šancu?
Beh večer má svoje výhody. Prečo mu dať šancu?
10
JAN

Hoci sa s večerným behom v zime spája aj niekoľko rizík, stále prevládajú výhody nad nevýhodami. 

Omrzliny – ako si s nimi poradiť?
Omrzliny – ako si s nimi poradiť?
9
JAN

Myslíte si, že vás sa vznik omrzlín netýka? Pravda je však taká, že nikdy neviete, kedy budete potrebovať v tomto smere pomoc vy alebo niekto z vašich blízkych. 

Kurkuma – korenie života. Ako ju využiť pre zdravie?
Kurkuma – korenie života. Ako ju využiť pre zdravie?
6
JAN

Pozitívne účinky kurkumy potvrdili stovky vedeckých štúdií. Podľa nich má, napríklad protizápalové účinky, pôsobí ako prírodné antidepresívum či analgetikum. 

4 superpotraviny, ktoré treba vyskúšať v novom roku
4 superfoods, ktoré treba vyskúšať v novom roku
4
JAN

Ich hlavnou charakteristikou je, že sú mimoriadne bohaté na vitamíny, minerály, stopové prvky, aminokyseliny, vlákninu, enzýmy, antioxidačné látky a mnoho mnoho ďalších. 

Top 10 bežeckých podujatí roku 2017
Top 10 bežeckých podujatí roku 2017
2
JAN

Milujete beh a sú pre vás najlepšou motiváciou práve bežecké preteky? Vybrali sme pre vás desať takých, ktorých atmosféru by ste mali jednoznačne zažiť!

Ako využiť HIIT pri behu a čo nám prinesie?
Ako využiť HIIT pri behu a čo nám prinesie?
29
DEC

Vysoko intenzívny intervalový tréning znižuje množstvo tuku, zrýchľuje metabolizmus a zlepšuje kondičku. 

Zvoľte stranu: 1-8 | 9-16 | 17-24 | 25-32 | 33-40 | 41-48 | 49-56 | 57-64 | 65-72 | 73-80 | Ďalšia strana
Desiatujete každý deň?
Áno, desiata je dôležitá.
Ako kedy, teda podľa toho, či mám čas.
Nie, nikdy na to nemám čas.

Celkom hlasovalo: 913
Archív ankiet

Odber newsletterov
Tip pre redakciu
Poslať článok

Poslať článok môže len registrovaný užívateľ.