20. FEB 2015

5 cvikov pre sexi pozadie

Mirka

Je pravda, že drep je kráľom všetkých cvikov, ktorý úžasne formuje zadné partie. Avšak účinných cvikov, ktoré tvarujú zadok, je oveľa viac. 

Ako sa dopracovať k sexi pozadiu? Bez pravidelnej pohybovej aktivity a vhodne zostaveného jedálneho lístka to nepôjde. Chýbať nesmú ani cviky, ktoré zadok formujú a posilňujú. Poznáte tie najlepšie?

Cvik číslo 1

Ľahnite si na chrbát, ruky sú vedľa tela a po dobu 60 sekúnd zdvíhajte zadok (panvu) čo najvyššie. Poriadne sťahujte svaly zadku i stehien. Potom môžete cvik vykonávať i tak, že zodvihnete panvu, potom vystriete pravú nohu, vydržíte  5 sekúnd, nohu vrátite na podložku a hneď za ňou i zadok. Vykonajte 12 opakovaní na každú nohu v troch sériách. 

Cvik číslo 2

Ak si predsa len myslíte, že drepy nemôžu v zostave cvikov, určenej na vyformovanie zadku chýbať, robte ich s činkami. Začínajte s nohami na šírku ramien a urobte pohyb, ako keby ste si išli sadnúť na stoličku. Urobte 12 opakovaní v troch sériách.

Cvik číslo 3

Aj výpady patria medzi cviky, ktoré výborne posilňujú svaly zadku i stehien. Ak potrebujete zmenu, skúste výpady s výskokom. Vykonajte 3 série po 20 opakovaní na každú nohu.

Cvik číslo 4

Ďalším výborným cvikom na zadok je zanožovanie v stoji. Urobte 3 série po 12 opakovaní na každú nohu.

Cvik číslo 5

Tento cvik sa vykonáva na štyroch. Vyzerá jednoducho, ale pri správnom prevedení až taký jednoduchý nie je. Podobne ako pri predchádzajúcich cvikoch robíme 3 série po 12 opakovaní na každú nohu.

Odporúčame prečítať: 6 fitnes cvikov pre pevný zadoček

Zdroj video: www.youtube.com

DISKUSIA K ČLÁNKU (0)

Diskusia k článku - 5 cvikov pre sexi pozadie

Nový príspevok

Táto diskusia je otvorená len pre prihlásených užívateľov.

 
Desiatujete každý deň?
Áno, desiata je dôležitá.
Ako kedy, teda podľa toho, či mám čas.
Nie, nikdy na to nemám čas.

Celkom hlasovalo: 858
Archív ankiet

Odber newsletterov
Tip pre redakciu
Poslať článok

Poslať článok môže len registrovaný užívateľ.