Zvoľte stranu: 1-8 | 9-16 | 17-24 | 25-32 | 33-40 | 41-48 | 49-56 | 57-64 | 65-72 | 73-80 | Ďalšia strana
Aj beh v teple má svoje výhody
20
JUL
Aj beh v teple má svoje výhody

Behanie v lete má svoje výhody aj nevýhody. Najväčšou výhodou je, že si stačí obliecť tričko a trenky a môžete ísť behať. Ale behanie pri vysokých teplotách prináša aj zvýšené riziko rôznych zdravotných problémov. Ako sa s týmto problémom vysporiadať?

Celý článok
Tenisky Ultraboost x vedia vrátiť energiu
Veronika Shoebridge
Tenisky Ultraboost- pocit ako behať na oblaku
16
JUL

Výrobcovia športovej obuvi sa neustále snažia o najrôznejšie inovácie, aby nositeľovi pri behu poskytli čo najväčšie pohodlie, oporu, tlmenie nárazov a predišli zraneniam, ktoré sú pri behu v nesprávnej obuvi tak časté. Značka adidas vytvorila bežeckú tenisku, ktorá je navrhnutá špeciálne pre tvar ženskej nohy. To však nie je jediná vec, ktorou sú výnimočné.

 
Ako vylepšiť bežecký tréning? Zapojte intervaly
Ako vylepšiť bežecký tréning? Zapojte intervaly
30
JUN

Použitie intervalov v tréningu predstavuje jednu z najlepších tréningových metód pri akejkoľvek športovej metóde. Výrazne sa pomocou neho trénuje tempo, vytrvalosť a aj rýchlosť, čo pomáha zlepšovať schopnosti športovcov počas rôznej intenzity zaťaženia. Okrem toho pripravuje telo na zmeny tempa a učí ho vyrovnávať sa s nimi. 

Chcete pekné lýtka? Skúste tieto cviky
Chcete pekné lýtka? Skúste tieto cviky
27
JUN

Pekné lýtka vyzerajú dobre v sukni aj v krátkych nohaviciach. Preto pri posilňovaní pozornosť na ne sústreďujú nielen tí, ktorí radi behajú.

adidas spojil behom Bratislavu a Viedeň
redakcia
adidas spojil behom Bratislavu a Viedeň
26
JUN

Beh už dávno nie je iba individuálnym športom a všetci dobre vieme, že behať vo dvojici alebo v skupine je omnoho väčšia zábava!

Ako nakombinovať aeróbne a silové cvičenie
Ako nakombinovať aeróbne a silové cvičenie
23
JUN

Ak vykonávate silové cvičenie a chcete okrem zvýšenia svalovej hmoty a sily zvýšiť aj spaľovanie tukov, je veľmi vhodné zaradiť do tréningu aj aeróbne cvičenie. Kedy je však najlepšie aeróbne cvičenie zaradiť? Pred, po alebo mimo silového cvičenia?

Večná dilema behu - cez špičky alebo na pätu?

Otázka správneho došľapu trápi mnohých bežcov. Je lepšie dopadať na pätu, alebo na prednú časť nohy? Rozlúsknuť túto dilemu nám pomohol tréner Marek Vojník.

Čo dať telu jesť po behu
Čo dať telu jesť po behu
15
JUN

Ak sa naučíte odpovedať na otázku, čo a kedy jesť po behu, môže vám to výrazne pomôcť pri regenerácií tela a doplnení spotrebovanej energie. V opačnom prípade hrozí vznik svalovej horúčky a bolesti. 

Zvoľte stranu: 1-8 | 9-16 | 17-24 | 25-32 | 33-40 | 41-48 | 49-56 | 57-64 | 65-72 | 73-80 | Ďalšia strana
Desiatujete každý deň?
Áno, desiata je dôležitá.
Ako kedy, teda podľa toho, či mám čas.
Nie, nikdy na to nemám čas.

Celkom hlasovalo: 1292
Archív ankiet

Odber newsletterov
Tip pre redakciu
Poslať článok

Poslať článok môže len registrovaný užívateľ.