Zvoľte stranu: 1-8 | 9-16 | 17-24 | 25-32 | 33-40 | 41-48 | 49-56 | 57-64 | 65-72 | 73-80 | Ďalšia strana
Oplatí sa behať aj na páse?
19
JAN
Oplatí sa behať aj na páse?

Beh na páse predstavuje pre veľa bežcov jedinú možnosť, ako si udržiavať bežeckú kondíciu v období, keď je vonku zima, a tma skôr, ako sa vôbec dostanú z práce. Nie každý totiž chce alebo môže behať cez deň a beh po tme, či v snehu pre mnohých lákavý nie je.  

Celý článok
Nahradia bežky zimné behanie?
Nahradia bežky zimné behanie?
16
JAN

Keď vonku svieti slniečko a je príjemných dvadsať stupňov, behať sa chodí jedna radosť. No tých, čo to s behom myslia skutočne vážne, by nemali odradiť ani mínusové teploty a sneh. Ten dokonca možno využiť, a zimný beh vymeniť za bežkovanie. Ale len do určitej miery.

Chcete byť na jarný beh fit? Strečujte už v zime
Adela Jasenovcova
Chcete byť na jarný beh fit? Strečujte už v zime
11
JAN

Na starých gréckych vázach sú znázornení antickí bežci. Beh sa stal prirodzenou súčasťou života mnohých ľudí a stále viac nadšencov mu prepadá. Aby ste však nedoplatili na prílišnú horlivosť, ktorá vás môže začiatkom roka zaskočiť, treba sa pred ním rozcvičiť. 

Večerný tréning. Cvičiť aj po ôsmej?
Večerný tréning. Cvičiť aj po ôsmej?
9
JAN

Možno sa vám stáva, že kvôli pracovnému vyťaženiu nemáte čas zacvičiť si počas dňa, ale nájdete si ho až neskoro večer. Chuť na cvičenie by ste aj mali, ale neviete, či to bude pre vaše telo vhodné. Ako to teda je?

Ako cvičiť, aj keď je zlé počasie
Ako cvičiť, aj keď je zlé počasie
2
JAN

Hoci v lete ste cvičili s veľkou radosťou a odhodlaním, v zime (v chladnom a v sychravom počasí) je to už o dosť ťažšie. Ale práve teraz by ste cvičenie potrebovali oveľa viac, hlavne z dôvodu sviatočného prejedania sa.

10 variácií drepov pre krásne nohy
10 variácií drepov pre krásne nohy
27
DEC

Drep patrí k dokonalým a veľmi účinným cvikom. Túto skutočnosť si už v dnešnej dobe začalo uvedomovať čoraz viac ľudí. S veľkou obľubou ho cvičia muži, ale aj ženy. Stále sa však stáva, že sa vykonáva iba jeho základná variácia, hoci už minimálne zmeny (postavenie chodidiel, pridanie závažia a pod.) dokážu priniesť viaceré výhody.

5 relaxačných pozícií pre telo aj myseľ
Adela Jasenovcova
5 relaxačných pozícií pre telo aj myseľ
24
DEC

Mnohé okolnosti nás doženú k tomu, že máme problém vypnúť. Ak je to aj váš problém, skúste týchto päť cvikov. Pochádzajú z jogy a zvládne ich aj začiatočník.

Ako mať krásne telo aj bez veľkých svalov
Ako mať krásne telo aj bez veľkých svalov
20
DEC

Časy, kedy boli v kurze napumpovaní fitnesáci a veľké svaly sú už minulosťou. Dnes je in mať štíhle svaly, pevné telo a funkčnú silu.

Zvoľte stranu: 1-8 | 9-16 | 17-24 | 25-32 | 33-40 | 41-48 | 49-56 | 57-64 | 65-72 | 73-80 | Ďalšia strana
Desiatujete každý deň?
Áno, desiata je dôležitá.
Ako kedy, teda podľa toho, či mám čas.
Nie, nikdy na to nemám čas.

Celkom hlasovalo: 1586
Archív ankiet

Odber newsletterov
Tip pre redakciu
Poslať článok

Poslať článok môže len registrovaný užívateľ.