Zvoľte stranu: 1-8 | 9-16 | 17-24 | 25-32 | 33-40 | 41-48 | 49-56 | 57-64 | 65-72 | 73-80 | Ďalšia strana
Večná dilema behu - cez špičky alebo na pätu?

Otázka správneho došľapu trápi mnohých bežcov. Je lepšie dopadať na pätu, alebo na prednú časť nohy? Rozlúsknuť túto dilemu nám pomohol tréner Marek Vojník.

Celý článok
Čo dať telu jesť po behu
Čo dať telu jesť po behu
15
JUN

Ak sa naučíte odpovedať na otázku, čo a kedy jesť po behu, môže vám to výrazne pomôcť pri regenerácií tela a doplnení spotrebovanej energie. V opačnom prípade hrozí vznik svalovej horúčky a bolesti. 

Ako behať vonku, keď je horúco
Ako behať vonku, keď je horúco
9
JUN

V lete si veľa ľudí nájde jeden jednoduchý, z časti aj opodstatnený dôvod, prečo nebehať, resp. všeobecne nešportovať. Sú ním vysoké teploty. Je možnosť, ako sa s tým naučiť bojovať, treba však dodržovať určité zásady.

Ako behať, keď chcem schudnúť
Janka Chocholová
Ako behať, keď chcem schudnúť
2
JUN

Aký je najlepší spôsob ako behom spustiť chudnutie? Pravidelné bežecké tréningy sú efektívnou cestou, ako spaľovať kalórie a docieliť úbytok na váhe. Spolu s vyváženým stravovaním. 

Bežeckých tréningov existuje viac. Vyberte si
Janka Chocholová
Bežeckých tréningov existuje viac. Vyberte si
26
MÁJ

Zvažujete začať behať, alebo už behávate a vyberáte, ktorý tréning je pre vás vhodný? Voľby máte rôzne. Behať intervalovo, na čas alebo vzdialenosť.

Ako začať s behom do kopca
Janka Chocholová
Ako začať s behom do kopca
25
MÁJ

Pre zlepšenie bežeckej kondície je beh v kopcoch užitočným nástrojom. Telo pri ňom pracuje oveľa viac než na rovnom povrchu, čiže zamestnaných je aj viac svalov. Ak ho striedame s behom z kopca, máme možnosť naučiť sa pracovať so zmenami bežeckého štýlu v závislosti od klesania a stúpania.

Bežci, tieto cviky na nohy by ste mali poznať
Bežci, tieto cviky na nohy by ste mali poznať
12
MÁJ

Ktoré posilňovacie cviky by nemali chýbať v tréningovom pláne žiadneho milovníka behu? Opýtali sme sa bežeckého trénera Mareka Vojníka. 

Koľko šprintov zaradiť do tréningu?
Koľko šprintov zaradiť do tréningu?
11
MÁJ

Na šprinty pri tréningoch často zabúdame. Prichádzame tým o veľa. Obrovskou výhodou šprintu je totiž výrazné redukovanie ukladania telesného tuku. Ako ich teda správne zaradiť do tréningu?

Zvoľte stranu: 1-8 | 9-16 | 17-24 | 25-32 | 33-40 | 41-48 | 49-56 | 57-64 | 65-72 | 73-80 | Ďalšia strana
Desiatujete každý deň?
Áno, desiata je dôležitá.
Ako kedy, teda podľa toho, či mám čas.
Nie, nikdy na to nemám čas.

Celkom hlasovalo: 1244
Archív ankiet

Odber newsletterov
Tip pre redakciu
Poslať článok

Poslať článok môže len registrovaný užívateľ.