Kurkuma – korenie života. Ako ju využiť pre zdravie?
6
JAN
Kurkuma – korenie života. Ako ju využiť pre zdravie?

Pozitívne účinky kurkumy potvrdili stovky vedeckých štúdií. Podľa nich má, napríklad protizápalové účinky, pôsobí ako prírodné antidepresívum či analgetikum. 

Celý článok
4 superpotraviny, ktoré treba vyskúšať v novom roku
4 superfoods, ktoré treba vyskúšať v novom roku
4
JAN

Ich hlavnou charakteristikou je, že sú mimoriadne bohaté na vitamíny, minerály, stopové prvky, aminokyseliny, vlákninu, enzýmy, antioxidačné látky a mnoho mnoho ďalších. 

Top 10 bežeckých podujatí roku 2017
Top 10 bežeckých podujatí roku 2017
2
JAN

Milujete beh a sú pre vás najlepšou motiváciou práve bežecké preteky? Vybrali sme pre vás desať takých, ktorých atmosféru by ste mali jednoznačne zažiť!

Ako využiť HIIT pri behu a čo nám prinesie?
Ako využiť HIIT pri behu a čo nám prinesie?
29
DEC

Vysoko intenzívny intervalový tréning znižuje množstvo tuku, zrýchľuje metabolizmus a zlepšuje kondičku. 

Pre akčné dievčatá: Formujeme brucho. Ideš do toho tiež?
Pre akčné dievčatá: Formujeme brucho. Ideš do toho tiež?
27
DEC

Rozčuľuje ťa vytŕčajúci tuk z bedrových nohavíc? Chceš byť štíhla a sebavedomá aj po vianočnom hodovaní? 

Klíčky dodajú energiu a živiny aj v zime. Ako ich správne naklíčiť?
Klíčky dodajú energiu a živiny aj v zime. Ako ich správne naklíčiť?
23
DEC

Klíčky sú výborným zdrojom makroživín i vitamínov, minerálov a enzýmov. Navyše sú chutným spestrením zimného jedálnička. 

Každý tréning musí spĺňať jedno dôležité kritérium, inak nefunguje
Každý tréning musí spĺňať jedno dôležité kritérium, inak nefunguje
23
DEC

Ani ten najlepší fitnes tréner na svete a najprepracovanejší tréningový plán vám nepomôže získať zdravé a sexi telo, pokiaľ vás šport nebaví. 

Banány sú zdravé, avšak pozor na fruktózu
Banány sú zdravé, avšak pozor na fruktózu
22
DEC

Banány sú nabité živinami, ale obsahujú aj veľa prírodného cukru a niektorí z nás si ich dožičia viac aj počas vianočných sviatkov.  

Správne sedenie je základom zdravého chrbta
Janka Chocholová
Správne sedenie je základom zdravého chrbta
21
DEC

Opakujúce sa rôzne aktivity, z ktorých veľa nášho času zaberá sedenie pri počítači, vyvolávajú napätie svalov, a to spôsobuje problémy. 

Ako nestratiť motiváciu a behať aj v zime?
Ako nestratiť motiváciu a behať aj v zime?
14
DEC

Nedostatok denného svetla má vplyv na tvorbu niektorých hormónov, čo do značnej miery ovplyvňuje naše duševné rozpoloženie a nie vždy sa nám chce ísť behať tak, ako počas iných ročných období.

Užime si vonkajšie aktivity v zime
Janka Chocholová
Užime si vonkajšie aktivity v zime
13
DEC

Spoznajme svoje telo a začnime sa postupne prispôsobovať tomuto chladnému počasiu. 

Avokádo je skvelou pochúťkou aj na chladné dni
Avokádo je skvelou pochúťkou aj na chladné dni
12
DEC

O avokáde vieme, že je bohatým zdrojom tukov. Avšak jedná sa o mononenasýtené mastné kyseliny, ktoré sa ľahko premieňajú na energiu.

Pre akčné dievčatá: S tabatou spáliš tuk, zlepšíš kondičku a spevníš svaly
Pre akčné dievčatá: S tabatou spáliš tuk, zlepšíš kondičku a spevníš svaly
9
DEC

Dve až tri lekcie tabaty týždenne ti zaručia postavičku ako lusk, pretože spaľuje tuky, formuje telo, zlepšuje kondičku a to všetko za 20 – 30 minút. 

11 tipov pre pohodový beh počas chladných dní
11 tipov pre pohodový beh počas chladných dní
8
DEC

Na behu je úžasné aj to, že si ho môžeme dopriať po celý rok, teda aj počas chladnej zimy. 

Ako začať pravidelne športovať a vytrvať?
Ako začať pravidelne športovať a vytrvať?
7
DEC

Niekedy nie je ľahké zladiť osobný, rodinný a pracovný život tak, aby sme mali dostatok času na všetkých a na všetko, čo by sme chceli.

Koľko a aké ovocie môže zjesť bežec?
Koľko a aké ovocie môže zjesť bežec?
6
DEC

Možno na sebe pozorujete, že čím viac beháte, tým pociťujete väčší hlad. Bez výčitiek ho môžete zahnať práve chutnými a zdravými ovocnými plodmi. 

Aké trapasy sa vám môžu stať na hodine jogy?
Aké trapasy sa vám môžu stať na hodine jogy?
5
DEC

Hoci mnohé jogové pozície vyzerajú vznešene a hodiny jogy sa nesú v duchu vážnosti, občas sa stanú aj vtipné trapasy. 

Zvoľte stranu: 1-17 | 18-34 | 35-51 | 52-68 | 69-85 | 86-102 | 103-119 | 120-136 | 137-153 | 154-170 | Ďalšia strana
Desiatujete každý deň?
Áno, desiata je dôležitá.
Ako kedy, teda podľa toho, či mám čas.
Nie, nikdy na to nemám čas.

Celkom hlasovalo: 1081
Archív ankiet

Odber newsletterov
Tip pre redakciu
Poslať článok

Poslať článok môže len registrovaný užívateľ.